ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

 

Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα για επιστροφή και αντικατάσταση του προϊόντος όταν:

 

– Με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του lamamasita.gr, παρέλαβε λανθασμένο, ελαττωματικό ή κατεστραμμένο κατά την μεταφορά προϊόν.

– Υπάρχει λειτουργικό ή ποιοτικό ελάττωμα στο προϊόν από την κατασκευή του και καλύπτεται από την εγγύηση του προϊόντος η οποία έχει δοθεί από το lamamasita.gr

 

Σχετικά με τις παραπάνω περιπτώσεις, το μέγιστο περιθώριο επιστροφής προϊόντος για αντικατάσταση είναι δεκαπέντε (15) ημερολογιακές ημέρες. Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, χωρίς φθορές και εντός της συσκευασίας του, εντός της οποίας πρέπει να περιέχονται όλα τα εξαρτήματα του προϊόντος αλλά και τα έγγραφα που υπήρχαν κατά την αποστολή της.Επίσης, το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται κατά την επιστροφή του από την απόδειξη αγοράς.

 

Αλλαγή προϊόντος

Πλέον μπορείτε να δημιουργήσετε ένα αίτημα για αλλαγή προϊόντων μέσα από τη σελίδα του λογαριασμού σας. Απλά συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, από το αριστερό μενού επιλέξτε Αίτημα Επιστροφής και από την παραγγελία που έχετε κάνει επιλέξτε το/τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε. Αναγράψτε τους λόγους για τους οποίου επιθυμείτε να γίνει η αλλαγή και θα σας απαντήσουμε αν εγκρίνεται ή όχι το αίτημα της αλλαγής. ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ

 

 Η επιστροφή και αντικατάσταση ενός προϊόντος είναι εφικτή υπό τις κάτωθι   προϋποθέσεις:

  • – η επιστροφή να πραγματοποιείται εντός 14 εργασίμων ημερών από την ημέρα παραλαβής
  • – το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί
  • – το προϊόν να είναι συσκευασμένο στην αρχική του συσκευασία και να συνοδεύεται από όλες τις ετικέτες του
  • – το προϊόν να είναι ίδιας σεζόν, με του ανταλλάξιμου
  • – το προϊόν να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής , Φορτωτική κ.ο.κ)

Εάν το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα με έξοδα του αποστολέα. Σε περίπτωση που η εταιρεία μας αποστείλει ένα προϊόν σε άριστη κατάσταση και ο πελάτης επιθυμεί επιστροφή χρημάτων τότε επιβαρύνεται ο ίδιος τα έξοδα μεταφοράς.

 

– Για προϊόντα που η αξία τους ξεπερνά τα 30€, η πρώτη αλλαγή γίνεται ΔΩΡΕΑΝ.

-Για προϊόντα που η αξία τους είναι μικρότερη από 30€ επιβαρύνεται ο πελάτης τα έξοδα αποστολής. Η χρέωση ανέρχεται στα 2€ (επιστροφή από το χώρο σας στο κατάστημά μας) + 2€ (αποστολή από το κατάστημά μας στο χώρο σας).

– Οι αλλαγές με χρέωση δική μας γίνονται μόνο με τις συνεργαζόμενες εταιρείες courier.

– Στην Κατηγορία Προσφορών οι αλλαγές γίνονται μόνο με προϊόντα από την Κατηγορία Προσφορών.

– Στην περίοδο των εκπτώσεων οι αλλαγές γίνονται με δική σας χρέωση